قلمبه

قلمبه

قلمبه

قلمبه

کبد چرب و ریزش مو

جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ب.ظ

کبد چرب و ریزش مو

کبد ما عملکرد بسیار مهمی را بر عهده دارد و این عملکرد مهم کمک به پاکسازی خون از مواد سمی و هر چیز نامطلوب دیگر است. تقریبا همیشه، کبد کار خود را بدون وقفه ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته انجام می‌دهد بی آنکه ما حتی متوجه وجود آن در بدن‌مان بشویم. اما، گاهی مشکلاتی برای کبدمان رخ می‌دهد و بروز این مشکلات به خاطر وجود علل و عوارض بسیاری است. در ادامه این نوشتار با مهمترین علائم کبد چرب که شناخت آنها بسیار مهم و حیاتی است و ۱۰ نشانه بارز ابتلا به کبد چرب آشنا می شویم.

کبد چرب , کبد چرب گرید ۲ , کبد چرب الکلی , کبد چرب چیست

در بین شایع‌ترین مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید سندرم کبد چرب نیز وجود دارد. همان طور که از نام آن بر می‌آید، این بیماری یعنی کبدتان شروع کرده است به انباشته کردن رسوبات چربی. این امر توانایی کبد را برای درست کار کردن مختل می‌کند و همچنین باعث بروز بسیاری از علائم می‌شود. در حالی که سندرم کبد چرب را می‌توان با سبک زندگی سالم درمان کرد، اما در موارد شدید می‌تواند تهدید کننده‌ی سلامتی و جان افراد باشد.

 

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

 

  • کامران کامرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی