قلمبه

قلمبه

قلمبه

قلمبه

۴ مطلب در اسفند ۱۳۹۶ ثبت شده است

آیا مصرف شکلات و کاکائو در بارداری مفید است؟

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

آیا مصرف شکلات و کاکائو در بارداری مفید است؟

 کاکائو در بارداری ،کاکائو در بارداری،شیر کاکائو در بارداری،کاکائو در دوران بارداری،کاکائو تلخ در بارداری،مضرات کاکائو در بارداری،خواص کاکائو در بارداری،عوارض کاکائو در بارداری،کاکائو بارداری،مصرف شیر کاکائو در بارداری،کاکائو بارداری،خوردن کاکائو در بارداری،شیر کاکائو در بارداری،خوردن شیر کاکائو در بارداری،پودر کاکائو در بارداری،شیر کاکائو در دوران بارداری،خوردن شیر کاکائو در دوران بارداری،مصرف شیر کاکائو در دوران بارداری،شیر کاکائو در زمان بارداری،شیر کاکائو بارداری،شیر کاکائو برای بارداری،کاکائو دوران بارداری،خوردن کاکائو در دوران بارداری،خواص کاکائو در دوران بارداری

کاکائو در بارداری , خواص کاکائو در بارداری , مصرف کاکائو در بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به خواص مصرف کاکائو در بارداری می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

مصرف کاکائو در بارداری

کاکائو خطرات و مزایای برای زنان باردار دارد اگر شما کاکائو را در قالب شکلات داغ بنوشید معمولاً این نوشیدنی حاوی مقدار کمی از

کافئین است اکثر متخصصان مراقبت های سلامت نخوردن هر کافئینی را در دوران بارداری توصیه می کنند.

تحقیقات اخیر توسط الیزابت Tricheو همکارانش در مرکز ییل برای پری ناتال، کودکان و اپیدمیولوژی محیط زیست نشان می دهد که

شکلات ممکن است زنان باردار را از فشار خون بالا و یا از زایمان قبل از موعد مقرر محافظت کند.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

 

  • کامران کامرانی

اورژانسهای چشم

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۱۷ ق.ظ

اورژانسهای چشم

بیماری چشمی,بیماری بیماری چشمی,بیماری چشمی در بارداری,علائم بیماری چشمی,درمان بیماری چشمی,درمان بیماری چشمی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان بیماری چشمی,بیماری چشمی را چگونه درمان کنیم,بیماری چشمی در کودکان,بیماری چشمی در بزرگسالان,بیماری چشمی در نوزادان,بیماری چشمی در بهار,بیماری چشمی در تابستان,بیماری چشمی در پاییز,بیماری چشمی در زمستان,آشنایی با بیماری چشمی,همه چیز در مورد بیماری چشمی,بیماری چشمی واگیردار است,بیماری چشمی و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان بیماری چشمی
بیماری‌های چشمی, آب سیاه چشم
به گزارش بی اس ام اس اورژانس‌های چشم و بینایی به مواردی گفته می‌شود که باید در اسرع وقت و فوری اقدام به درمان آن نمود و عدم درمان به موقع سبب وارد شدن صدمات جبران ناپذیر به چشم و سیستم بینایی می‌گردد.اورژانس‌های چشم عبارت اند از:
1)گلوکوم (آب سیاه) با زاویه‌ی بسته (AACG):
گلوکوم اصطلاحی است برای گروهی از بیماری‌های چشم که در آن‌ها عصب چشم به ‌علت بالا رفتن فشار داخل چشمی(IOP) دچار آسیب می‌شود و در نهایت بینایی فرد کاهش می‌یابد. با عدم درمان به‌ موقع احتمال این که فرد بینایی‌اش را به‌طور کامل ازدست دهد، بالا می‌رود.
این افزایش فشار (IOP) به‌دلیل درگیری مایع زلالیه که بین عدسی و عنبیه جریان دارد، رخ می‌دهد (مایع زلالیه بافت عدسی و قرنیه را تغذیه می‌کند).
انواع مختلفی از “گلوکوم” وجود دارد، ولی یکی از موارد خطرناک آن اورژانس چشمی”گلوکوم با زاویه‌ی بسته” است که در آن راه خروج مایع زلالیه کاملاً بسته می‌شود و در درون چشم این مایع جمع می‌گردد که در نهایت فشار داخل چشم به‌ سرعت افزایش می‌یابد.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

 

  • کامران کامرانی

بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای نظام آموزشی پژوهشی کشور

در سالهای اخیر باتوجه به افزایش علاقه مندی معلمان به مسائلی چون روایت پژوهی در نظام های آموزشی در مدارس و سعی در ایجاد روحیه پژوهش محور در معلمان مشکلات و موانع متعددی در این نظام ها در تصمیم های آموزش و پرورش وجود دارد. تحقیقات انجام شده در این باره موانع راه اندازی آموزش پژوهش محور را به سه دسته تقسیم میکنند:موانع مدیریتی، موانع مربوط به معلمان، و موانع مربوط به فراگیران

الف) موانع مدیریتی

در تعاریف موجود در روایت پژوهی های مختلف موانع مدیریتی موانعی اند که از ایجاد سطوح بالای یادگیری با توجه به اثر بخشی و کارآیی آموزش پژوهش محور ایجاد میشوند. این موانع با اعمال رویه هایی پدید می آیند که مدارس برای ایجاد سطوح بالای یادگیری دنبال میکنند، ولی این روش هارا مربیان و معلمان با توجه به رویکردهای سنتی در برآوردن نیاز های دانش آموزان پدید می آورند. این رویه های سنتی وقتی در نظام های آموزش پژوهش محور به کار می روند موانعی جهت تحقق اهداف پژوهشی چون روایت پژوهی محسوب میشوند و به طور کلی از پیشرفت سطوح یادگیری فراگیران ممانعت میکنند. این موانع مدیریتی عبارت اند از روش ها و رویه های مرتبط با مواد تدریس توسط مربیان و معلمان، و ارتقای فرایند های آموزشی همچون روایت پژوهی

ب)موانع مربوط به معلمان

موانع مربوط به معلمان بر درگیری فراگیران در فرایندهای آموزش پژوهش محور به صورت مستقیم تأثیر می گذارند. برای مثال برخی معلمان مدارس ممکن است احساس کنند مدارس آن میزان که باید،تلاشهایشان رادر دوره های تدریس در آموزش پژوهش محور جبران نمیکنند. این امر ناشی از این واقعیت میشود ک دوره های تدریس در آموزش پژوهش محور مستلزم استفاده از سخت افزار،نرم افزار، و فناوری های اینترنتی است.


سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست

سردرد پشت سر نشانه چیست


فناوری های اینترنتی

یکی از این فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری طراحی آموزشی است. معلمانی که با روش های آموزش پژوهش محور به تدریس و آموزش می پردازند، ناگزیر به حفظ قابلیت ها و توانایی هایی اند که در فناوری ای آموزشی وجود دارند و مجبورند برای حفظ جایگاه خود ، با ایجاد تغییر و پیشرفت در فناوری های آن ها نیز مهارت های خود را در قالب طراحی آموزشی تغیر دهند. این احساسات منعکس کننده مهارت های فنی معلمان و مربیانی است که به طور کلی درگیر تلفیق فناوری های متنوع در تدریس و آموزش اند. علاوه بر طراحی آموزشی دیگر موانع مرتبط با مربیان عبارت اند از زمان طولانی برگزاری دوره های درسی در نظام های آموزشی پژوهش محور در مقایسه با تدریس در دوره های مشابه به روش های سنتی و نیاز های مربوط به طراحی آموزشی مربیان و معلمان جدید.

ج)موانع مربوط به دانش آموزان

این موانع ناشی از شرکت دانش آموزان در فرایند های آموزش پژوهش محور مانند پیک نوروزی است؛ برای مثال؛ موانع ناشی از ارزشیابی پیک نوروزی دانش آموزان. وقتی دانش آموزان در حل پیک نوروزی شرکت میکنند،معمولا در سوالات خود با توجه به نظارت محیطی حاضر میشوند.این نظارت محیطی این اطمینان را ایجاد میکند که دانش آموزان با شرایط مساوی در دوره های حل تمارین پیک نوروزی شرکت میکنند. به دلیل اینکه یاد گیری پژوهش محور ممکن است هرگز با نظارت محیط پیرامونی صورت نپذیرد،ارزیابی فراگیران در آموزش پژوهش محور مانعی در آموزش و یادگیری به حساب می آیند. دیگر موانع مربوط به دانش آموزان در برگیرنده احساس انزوا طلبی است که ناشی از کمبود تعاملات اجتماعی با دیگر دانش آموزان، حمایت خدماتی اندک ناظران و معلمان از دانش آموزان، و کمبود حمایت های فنی میشود.

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان

  • کامران کامرانی

خوردن شکلات تلخ در بارداری و خواص و عوارض ناشی از مصرف

خوردن شکلات تلخ در بارداری و خواص و عوارض ناشی از مصرف در سایت جسارت

شکلات تلخ در بارداری ,شکلات تلخ در بارداری,خواص شکلات تلخ در بارداری,تاثیر شکلات تلخ در بارداری,عوارض شکلات تلخ در بارداری,شکلات تلخ بارداری,شکلات تلخ و بارداری,شکلات تلخ برای بارداری,خوردن شکلات تلخ در بارداری,مصرف شکلات تلخ در دوران بارداری,مصرف شکلات تلخ در دوران بارداری,شکلات تلخ و بارداری,شکلات تلخ در دیابت بارداری,خواص شکلات تلخ برای بارداری,فواید شکلات تلخ در بارداری,خواص شکلات تلخ در دوران بارداری,فواید شکلات تلخ در دوران بارداری,شکلات تلخ و دیابت بارداری,اثر شکلات تلخ بر بارداری,شکلات تلخ دردوران بارداری,شکلات تلخ برای زنان باردار,شکلات تلخ برای زن باردار,آیا شکلات تلخ برای بارداری مضر است؟,خوردن شکلات تلخ در حاملگی,خوردن شکلات تلخ دردوران بارداری

خوردن شکلات تلخ و بارداری و خواص و عوارض ناشی از مصرف

شکلات تلخ در بارداری , شکلات تلخ در بارداری , خواص شکلات تلخ در بارداری , تاثیر شکلات تلخ در بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به خوردن شکلات تلخ در بارداری و خواص و عوارض ناشی از مصرف می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

 شکلات تلخ حاوی موادمعدنی مهم است که به طور چشمگیری استرس و افسردگی را کاهش می دهد. کاکائو حاوی تیوبرومین است که به تنظیم جریان خون در زنان باردار کمک می کند.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

  • کامران کامرانی